fredag 10 september 2010

Fredagshälsning

Det stora vitrinskåpet är äntligen vitmålat, men att få en bild på det hela när fönster speglar sig från alla håll var omöjligt. Jag har hunnit ställa in litet porslin, men frågan är vart jag ska ställa alla schweitzerdockor som har huserat där. Jag tror jag ska magasinera dem för kommande generationer.
Se vad som väntade mig när jag kom från jobbet i eftermiddag! Lotta med bloggen Mitt plats i solen hade skickat filmen om Coco Chanel som jag vann hos henne tidigare! Tack för den rara hälsningen! Det blir nog en filmstund i helgen, men precis just nu ska vi åka ut till havet och sommarstugan och njuta av solnedgången där. Ha en skön helg alla fina!
 

13 kommentarer:

  1. Mitt stora vita vitrinskåp är så fullt med porslin. Nu borde jag skaffa ett skåp till att rada in i.
    Njut av stunden vid havet!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Önskar dig en mysig helg och vilket vackert vitrinskåp du har! Grattis till vinsten jag fick också en film av Lotta! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Du har haft mycket jobb att måla med lyckat resultat! Fint! Grattis till din fina vinst! Jag har inte heller sett den filmen men däremot har jag läst hennes memoarer i ungdomens dagar... Det ser ut att bli en underbar solnedgång!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  4. Ha så skönt med solnedgången ,vitrinskåpet blev bra ,Nette

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag tycker att ni har ett underbart uterum och skulle så gärna vilja veta vad det är för fabrikat ,är det Classicum?
    Vilket vädersteck skulle du rekomendera? ( vårt hus påminner om ert och ett sådant tillbygge blir ju som ett smycke)
    Jag skulle bli så glad för ditt svar.
    hälsningar från Lena i Trollhättan. lenasjan@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Tänk vad lite vit färg gör underverk ;) !
    Ha det skönt i helgen!

    SvaraRadera
  7. Ha en bra Helg du med;o)

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni fick se en fin solnedgång! Solnedgångar om hösten kan vara fantastiska, tyvärr har vi inte haft någon synlig sådan här idag!
    Fint vitrinskåp, väldigt fint och det var vackert i vitt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Grattis till vinsten! Kan lova att den är bra film, har den o sett den!
    Nää, inte alls avis, jag, nej...du ska ju till havet! :9 Har det så skön helg!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  10. Låter som en underbar helg! Dina bilder är alltid lika stämningsfulla och fina! Ditt vitrinskåp ser så fint ut med allt vackert porslin. Den filmen har jag inte sett, men en annan film om coco chanel. skall ta och hyra även denna nån helg.

    SvaraRadera
  11. Åhh, kan du inte komma hit och måla vårt jättefula stora vitrinskåp?
    Jag älskar att måla men det här åbäket drar jag mig för att ta itu med.
    Stort och vinrött är det.
    Jaja, en vacker dag kommer nog lusten.

    kram Maidi

    SvaraRadera
  12. Hej Ann-Lis!

    Vad bra att filmen kom fram som den skulle till dig och att du blev glad. :) Jag hoppas att du kommer att tycka om filmen också. Coco Chanel var verkligen en fascinerande kvinna.

    Vad fint vitrinskåpet blev! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.