tisdag 22 maj 2012

Evighetsblommor


Nu har jag sett en hel del vackra klänningar när jag tog del av höjdpunkterna från prinsessdopet just. Visst susade några blommiga klänningar förbi, men knappast någon som denna på bilderna som yngre tvillingsonen hade i ett paket åt mig i går. Klänningen kommer från Zara.


Ingen behöver vara orolig över att få se mig i den in real life... inte på ett bra tag i alla fall. Min tilltagna storlek fanns inte. Men jag lovar att visa den på den dagen jag kan andas i den! Tänk så många olika koftor och skor man kan matcha med de där evighetsblomstren. Han sände mig en trevlig morot min personal trainer. Tack! Blombuketter slipper jag köpa också...

14 kommentarer:

  1. Fin gåva...och en av de vackraste morötter jag sett :-)
    ha en fin dag
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en färgprakt på den klänningen, fin tycker jag.
    Ha en fin dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Det var en vacker och speciell klänning. Sällan råkar man på någon klänning med så många sorters blommor. Alltså en riktig sommarblåsa.
    Hoppas den kommer till användning någongång. Ha det gott.

    SvaraRadera
  4. Vilken absolut underbar sommarklänning - jag blev så där vill ha, vill ha!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Men vad god smak sonen har :).... Ja inte vet jag hur kläderna alltid vill var för små.. Blev inspirerad av prinsessdopet och hade en blejkrosa Cream på mej idag... Men nog syntes kurvorna lite väl bra..
    Men visst var alla så vackra på dopet !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. Verkligt vacker och somrig!! den moroten kanske....kanske....skulle funka på mig :)

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken karamell till klänning! Den finkar ju bra som inredningsdetalj också. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Den klänningen kommer att passa dig jättebra :o) Jättegullig!

    SvaraRadera
  9. Tre ess kommer jag på i hast... Smart, Snyggt & Somrigt!!!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  10. Ljuvlig sommarklänning!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Jätte ljuvlig och vacker klänning!
    En fin dag till dig, MALIN

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar sommarklänning:)Såå ljuvlig!
    Ha det gott!
    Kram
    Ann-Britt

    SvaraRadera
  13. Vilken vacker motivationsklänning! Kul att sonen valde den vackra. Men visst är det lätt att det lägger sig lite mjukhet på höfterna :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.