lördag 7 juli 2012

Sommarunderhållning


Idag innan regnet kom var vi på karnevalen med fokus på försäljning, underhållning och givetvis tomater. Några tomater behövde vi inte, men däremot blev jag försedd med ringar från guldsmedsbutiken. De där är trevliga att ge bort också och den till höger hade jag sedan tidigare.


På förmiddagen blev vi underhållna av yngre tvillingsonen och hans flickvän i samband med deras träningspass. Underhållning och upplevelser värdesätter vi så mycket mer än saker.


The most important things in life aren't things.

7 kommentarer:

  1. Så lyxigt, en hög juveler så där! Väldigt fina också. Yoga, jaaa, det var några år sen det, men jag kunde aldrig det där med att stå på huvudet, jag rasade alltid ihop, så jag tycker det är jättetrevligt att titta på bilderna, dom verkar otroligt duktiga!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vältränad son och flickvän, där fick du
    fina bilder. Och jättevackra ringar, du
    tar jättevackra foton. Ringarna på det regnvåta
    bladet är magiskt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jösses - det var inget vanligt träningspass det där inte!! :)

    Så härligt du har i din trädgård nu - se till att njuta ordentligt!
    Fast jag är likadan, har inte ro att sitta långa stunder, utan vill hellre pyssla på med något.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Vilka akrobater du har där. Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Jämmer vilka akrobater ungdomarna är...
    Här sitter vi och väntar att åskan skall komma upp...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. De där ringarna är sååå fina och tänk vad dagens ungdomar kan! Skickligt!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  7. Vilket träningspass! Jag förstår att det var underhållning av högsta klass. Fina juveler du fotat!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.