fredag 28 juni 2013

Lite sommar



Man glömmer lätt bort att ta in lite av sommaren, snabbt plockat från ängskanten. Jag brukar skämma bort mig själv med köpta fredagsbuketter, men det är ju så härligt med det som naturen bjuder på och alldeles gratis. Nu får man frossa i det! De vackraste buketterna är de man får av barn - buketter av sommarblommor blandade med ogräs.




Här har jag slagit mig ner en stund med mig själv och kaffekoppen på den nya bryggan. Den ska ännu få en bänk och det ska fixas en hel del vid strandkanten, men säkert hinner jag dingla med benen och ta mig en och annan funderare över livet en och annan gång här innan sommaren tar slut. Sommarminnen som man sedan får plocka fram ur minnesbanken.

7 kommentarer:

  1. Ser så skont ut med din fikapaus.
    Ha en bra weekend!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Oh, så härligt det ser ut, vilka omgivningar, fina blommor och en sommarflicka på bryggan, kan det bli härligare!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbara sommarbilder.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  4. Så fint med ny brygga, och så fint
    den ligger. Där har du ett riktigt
    paradis, fina bilder.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. sommerbuketterna är nog så fina och enkla.
    tycker om färgerna i din bukett!
    ~m~

    SvaraRadera
  6. Åh vilken härlig plats att koppla av på!
    Ha en fin dag!
    Nettan

    SvaraRadera
  7. Hej! Så fint med ängsblommorna, och det är sant att man lätt glömmer bort dem! Ska ta och plocka en liten bukett imorgon,tackar för tipset!
    Bryggan ser rymlig och jättesnygg ut, duger fint att pingla med bena där ;)
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.