söndag 1 mars 2015

Njuter av första mars



 Visst är det väl härligt att få steppa in i mars månad! Även om mars medför en massa extra jobb, uppskattar man de lediga stunderna om möjligt desto mer. Nu njuter vi av dagen!




 Jag har verkligen utnyttjat sportlovet till max. Då menar jag inte att jag har slitit skidorna, men nog promenadskorna. Jag har tillbringat två hela dygn hemma ;o)




 God mat, vila, motion och inspirerande umgänge bland de mina har laddat mina batterier. Nu ska muggarna packas ner inför picknick och söndagspromenad! 




Njut av dagen!

4 kommentarer:

  1. Picknick är inte dumt att inviga vårmånaden med!

    SvaraRadera
  2. Va härligt ....här blir det nog picnic inne om det ska bli nån . Snön yr och det blåser som bara den , men inne har vi vår :-) Ha en fin dag du livsnjutare :-) Kram B

    SvaraRadera
  3. Mysigt med picknick på första vårdagen,
    här har det snöat på tvären och ingen går ut
    frivilligt. Fina koppar.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt med mars månad och dagarna blir bara längre och ljusare. Vart tog tiden vägen efter jul? Går det lika fort framöver så är vi precis inne i juni.
    Njut av laddade batterier och en ny start på veckan.

    kram Sabina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.