torsdag 12 mars 2015

Vid frukost



 Jag stiger upp tidigt och njuter av frukoststunden även om jag inte alltid äter frukost. Det händer ibland att jag endast dricker frukostdrinken med alla vitaminerna... och efter det kaffe. 




 Halva frukosten är porslin som gör en glad hela dagen! Jag vet att jag borde ha snyggat till där i skåpet, men det börjar bli litet trångt på alla hyllorna... 




 Eftersom jag mest är ut på vift denna vecka, skickar jag en hälsning från frukostbordet. Ha en fin torsdag! 

3 kommentarer:

  1. Ooo, jag vill också skina hela dagen! Håller med om att frukosten är en av dagens många höjdpunkter. Ha fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt porslin! Tycker de var charmigt med lite oordning. Kram

    SvaraRadera
  3. Herlig, så mange fine kopper!
    Klart man blir glad!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.