torsdag 9 april 2015

Ensamhetspromenanden



 I barnpjäsen jag förhandssåg på teatern för en tid sedan förekom ett ord som jag gillade: ensamhetspromenad. Jag gjorde en sådan i går kväll när mannen och hans bror hade möte och träff efteråt. 




 Det blåste, men jag tyckte det var så otroligt vackert att få möjlighet med en långpromenad längs stranden mitt i veckan. Jag glömde tiden och det var nära tills jag hade blivit efterlyst ;o)




Fredag i morgon och jag ska på lärarnas vårfest på kvällen! Glitterfest!

5 kommentarer:

  1. Vilken tur du tog promenaden och delade med dig av naturens mångfald ♥
    Ha en trevlig glitterfest :) ... har redan sett en "uppsättning" ;)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fina bilder! Bra ord, ensamhetspromenad. Det är skönt att få lufta tankarna ensam ibland men bra att du inte hann bli efterlyst!
    Hoppas du får en fin fest! Trevlig helg!
    kram S.

    SvaraRadera
  3. Sagolikt vackert! Jag gillar också uttrycket ensamhetspromenad. Låter så fint!

    SvaraRadera
  4. Nydelige bilder, og for et flott ord!
    Kos deg på lærerfest!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  5. Sååå vackert och rofyllt förstår att du höll på att bli efterlyst :-)
    Ha en trevlig helg. Kram B

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.