torsdag 30 april 2015

Sista april



 Den sista aprildagen har vaknat och jag sitter och beundrar soluppgången där bland molnen. Så vackert! Jag ska promenera till jobb och sedan gå hem med tre dagar ledigt i ryggsäcken. Om du undrar vad jag har i glaset och flaskan kan jag berätta att det är björksav. Jag har inte tappat denna näringsrika dryck själv, en kollega hämtade några flaskor åt mig. Nog blir man inspirerad av de inlägg som finns här och här




 Pionerna har glatt mig hela veckan och gifter sig nästan med rosorna i kära sovrumstapeten. Men, nu tar vi tag i den vackra och hittills oskrivna dagen! Du ska ha en fin valborgsmässoafton! 

3 kommentarer:

  1. Önskar dej en riktigt skön Valborg och ledighet :-)))
    Björksav hmmmm vad smakar det ? Låter sisådär haha .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det påminner om sockervatten. Helt ok med tanke på hur nyttigt det är. ;o)

      Radera
  2. Visst gifte sig blommorna ,Jag har också för ovanlighetens skull 3 dagar ledigt ,vi ska tömma mammas lägenhet så det blir många km att köra varje dag ,trevlig valborg ,nette

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.