torsdag 7 maj 2015

Annorlunda idéer



 När vi var i Stockholm senast slank jag in på Leila's General Store och lät mig få en massa småtrevligt som jag inte har hunnit få användning för tidigare. Provsmak av en del blev det i uterummet eller vad sägs om åtta prima ballerinor som dansar längs fönsterväggen...  




... och små ballerinor i små krukor med sticklingar. 




 Ja, du ser rätt. Det är muffinsformar, dubbla sådana (skåpen är fyllda av dem). Jag är litet annorlunda på det sättet... också. Jag njuter hellre av pelargoner än muffins. Men jag planerar att någon gång inom en snar framtid ställa till med ett riktigt muffins- och cupcakekalas. Det kunde bli riktigt trevligt! 




 Fredag i morgon igen! Jag är periodvis helt uppslukad av jobb och hinner inte ens besöka andra bloggar. Så är det och så har det alltid varit, familj och jobb kommer först och sen får annat roligt komma när det bjuds tid och ork till det. Ha en skön början på veckoslutet! Här har vi Morsdag i sikte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.