onsdag 9 september 2015

Promenad på gyllene fält



 "As we walk in fields of gold"




 Det sjunger hembygd om de gyllene fälten och de senaste dagarna har jag promenerat och fotograferat fält här i närheten typ morgon, middag och kväll. 




 Nåväl, jag har ju såklart jobbat och däremellan tvättat och packat kläder. Den bästa känslan är att få ge till dem som behöver det mest och just nu. 




 Sedan behövs det inte mer än en promenad på ett skördad åker med halmbalar för att man ska känna sig tillfreds. Ibland när jag inte hinner uppdatera tittar jag bakåt i bloggen och sädesfält har jag tydligen bloggat om några gånger genom åren. Må väl! 




 

6 kommentarer:

  1. Ja visst är de vackert med mogna sädesfält. Kunde passa bra som bakgrund på fredagens fotografering 😉

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också sädesfälten på hösten. Doften, den klara varma luften, färgerna, stillheten.
    Ha en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Vi omringas av sädesfält där vi bor och jag gillar doften och sen brukar vi alltid gå med Ben på åkrarna när dom kört in sina balar.
    Men nu har vi älgflugorna som stör friden så några skogspromenader blir det inte för min del
    förrän dom försvunnit.
    Ha en skön weekend!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.