torsdag 8 oktober 2015

Höstfunderingar



 I går hade min storasyster födelsedag, på Birgittadagen. Om dagarna är soliga och varma, aningen somriga den tiden på året kallas det brittsommar. Det var inte alls varmt i går, men det var otroligt soligt och vackert. Jag gav mig själv en dag med många hälsosteg vid stranden och fick njuta av en vacker solnedgång. 




 När jag kom hem vid mörkrets ingång uppenbarade sig det vackraste norrsken - Aurora Borealis - jag någonsin har sett. Jag lyckades inte få någon bra bild (jag skrämde nästan slag på mannen där jag stod med kameror i mörkret när han kom hem från träning), men otroligt många vackra sådana har florerat i sociala medier det senaste dygnet. I kväll var jag på en fin föreläsning om barns självförtroende och självkänsla. Tänkvärt! Och mycket snart väntar också en veckas höstlov. 

1 kommentar:

  1. Hej Jag surfade lite och hamnade på din sida. Vilka fina bilder du har. Åh så fint.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.