söndag 24 januari 2016

Äntligen!



 Mina gamla trotjänare och medhjälpare, mobiltelefon och glasögon, började bli till åren och det kändes som om det var dags att skaffa nya. Redan i november beställde jag en ny iPhone och den kom först för en vecka sedan. Lång leveranstid.




 I december hade jag tid hos ögonläkare och det tog mig hela jullovet att hitta glasögon som jag gillade. Jag varvade alla glasögonbutiker innan det sa klick. 




 I går fick jag äntligen sätta glasögonen på näsan. Det var det om det! 
 Ha en fortsatt fin dag! 

4 kommentarer:

  1. Inte kul att skaffa nya ögon ,för dom gamla sitter ju så bra ,jag fick fara och justera mina flera gånger innan dom satt som dom skulle.snyggt med rosa telefon ,kramen Nette

    SvaraRadera
  2. Jag fick hem mina nya ögon i tisdags, och det är ju otroligt vad bra jag ser nu igen. Mellan varven alltså. Tydligen är det så att ju större linser du har, desto fortare blir de smutsiga. Tycker jag får putsa mina för jämnan nu. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga nyförvärv. Det påminner mig om att jag borde kolla mina ögon, jag har haft mina glasögon i flera år redan och ibland lever jag i en dimma....
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Ny mobil och nya glasögon, det är som att börja på ny kula! Mobilen är ju som den är och glasögonen ser väldigt snygga ut, tycker mycket om färgen!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.