onsdag 24 februari 2016

Träffade vårsolen idag



 På dagens promenad pulsade jag mig fram i snön till en bänk vid stranden, med väskan fylld av kopp och termos och zebra"skinnet". Tyckte vädret var perfekt för en sådan utflykt idag. Kände för picknick när solen värmde och det var litet vår i luften! Sådant får sportlovsvädret bli nästa vecka! 




 Gick en sväng på stan också och det är extra gott när aktivitetsarmbandet visar fyrverkerier över att dagens mål med steg har uppnåtts. Soliga dagar gör gott åt människan! 




5 kommentarer:

  1. Tjohoo för fyrverkerier:D Hoppas verkligen ni får ett fint sportlov och att solen lyser där i Österbotten!
    Helen

    SvaraRadera
  2. Du kan verkligen det här med att ta vara på dagen!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kära Ann-Lis, dina bilder tar sannerligen andan ur mig. Vintern är otroligt vacker och att dessutom mitt i allt det vackra få ett möte med vårsolen är rent ljuvligt för själen. Livet är gott! :)

    Ta hand om dig kära vän och så hoppas jag att du får njuta av ett vackert sportlov fyllt med många sköna möten med vårsolen.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Bästa träffen minsann! Det börjar våras! Ha nu en skön sportlovsveckan och njut!!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  5. Bästa träffen minsann! Det börjar våras! Ha nu en skön sportlovsveckan och njut!!

    Kram Gugi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.